środa, 6 lipca 2016

Żyję jakby ktoś pytał...



Cześć wszystkim!
Jestem głęboko w dupie z czytaniem, komentowaniem i pisaniem, wiem i najmocniej przepraszam...
Nie stawiajcie na mnie krzyżyka... po prostu nie wszyscy mają wakacje :(
W przyszłym tygodniu będzie lepiej z wolnym, więc postaram się nadrobić ile zdołam.
Nie to że nie mam weny (no może do komentowania - ale jej przeważnie u mnie brak) po prostu nie mam czasu na nic.
Kocham Was i nie zapominajcie jeszcze o Mnie :)
Buziaki :*


Proszę Stucky ode mnie ;3 Tak dla odmiany Marvel :)




1 komentarz:

  1. Przez te gify zacieszam do komputera. To się leczy czy już za późno? Cóż, poniekąd poprawiłaś mi tym humor na trochę, więc dziękuję :D
    I łączę się w bólu. Ale spokojnie, nie pali się przecież :)
    Życzę dużo czasu - zarówno na pisanie, jak i odpoczynek :)

    OdpowiedzUsuń